نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
افسوس آمائوری برای فوتبال ایتالیا به خاطر وداع هیگواین با این کشور

افسوس آمائوری برای فوتبال ایتالیا به خاطر وداع هیگواین با این کشور

 

آمائوری مهاجم سابق یووه در گفتگو با RMC Sport با اشاره به ویژگی‌های خرید جدید باشگاه چلسی، جدایی او از فوتبال ایتالیا را در میان مهم‌ترین اتفاقات سالهای اخیر فوتبال این کشور دانست.

 

با احترام به پیاتک و میلیک من گونزالو هیگواین را مهاجمی در کلاس بالاتر می‌دانم. او یک سابقه مملو از گل‌های فراوان و مهم پشت سرش دارد و چند دوره کاملاً موفق را در کارنامه ورزشی‌اش ثبت کرده است. او مهاجمی است که همیشه می‌توان منتظر گلزنی‌اش بود. هیگواین بارها ثابت کرده که ذهنیت برتر بودن را همیشه همراه خود دارد و مطمئن هستم با فراموش کردن ماه‌های گذشته شروعی موفق و دوباره در چلسی خواهد داشت. بعد از ادینسون کاوانی او دومین گلزن مهمی است که فوتبال ایتالیا و رقابت‌های سری A در سالهای اخیر آن را از دست می‌دهد.

 

آمائوری کاروالیو دی اولیویه‌را ملقب به آمائوری مهاجم برزیلی‌الاصل یوونتوس در سالهای 2008 تا 2011 بود که 100 بازی برای این تیم در رقابت‌های مختلف انجام داد که حاصل آن تنها به ثمر رساند 24 گل بود. او که در آن سالها تابعیت ایتالیایی را نیز اخذ کرده بود در سال 2010 از سوی مارچلو لیپی به تیم ملی ایتالیا نیز دعوت شد اما هرگز موفق به حضور مستمر در جمع آتزوری‌ها نشد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: